Bezpłatny webinar
14 kwietnia, 13:00
Zaplanujemy Twoją kampanię na żywo!
Zobacz na praktycznym przykładzie, jak stworzyć skuteczną strukturę kampanii reklamowej w Meta Ads!
Artur Jabłoński
CEO digitalk & Suasio
konsultant ds. marketingu
Jan Klag
Zapisz się:
To nie wyklikiwanie ustawień i ciągłe testowanie różnych odbiorców bez strategii.
To element przemyślanego planu marketingowego, którego celem jest zarówno budowanie świadomości marki jak i stałe przyciąganie do biznesu najbardziej wartościowych potencjalnych klientów.
Podczas webinaru CEO digitalk i Suasio - Artur Jabłoński oraz Jan Klag, konsultant ds. marketingu pokażą na żywym przykładzie, jak postawić pierwszy i najważniejszy krok - stworzyć efektywną strukturę kampanii reklamowej Meta Ads dopasowaną do konkretnego biznesu i dostępnego budżetu.
Struktury kampanii Advantage+, Performance czy klasyczna nie będą Ci już straszne.
Zobaczysz na konkretnym przykładzie jednej ze stron uczestników, którzy zarejestrują się na wydarzenie, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii, jak analizować poszczególne czynniki i co jest najważniejsze w budowaniu strategii docierania do jakościowych odbiorców.
Zaplanujmy wspólnie
Twoją skuteczną kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie.
Zapisz się już teraz i podaj link do swojej strony oraz budżet - może wybierzemy właśnie Twój biznes?
Dla kogo?
Jeśli w codziennej pracy zależy Ci na generowaniu nie tylko większego, ale lepszego jakościowo ruchu i pozyskiwaniu klientów gotowych do zakupu, to wyciągniesz z naszego webinaru wiedzę, która od razu Ci się przyda.
Praktyczna wiedza i konkretne wskazówki na webinarze będą szczególnie interesujące dla:
Właścicieli i decydentów sklepów e-commerce,
którzy chcą, by ich marka osiągała lepszą sprzedaż i pozyskiwała wartościowych klientów.
których celem jest jeszcze efektywniejsze skalowanie biznesu i wyników sprzedażowych.
Dyrektorów i pracowników działów marketingu,
którzy chcą nadążyć za trendamiw marketingu, odpowiednio dostosowywać komunikację do klientów z konkretnych segmentów i zwiększać średnią wartość koszyka.
Pracowników działów marketingu,
To coś dla Ciebie?
Tam, gdzie inni widzą problemy, my znajdujemy rozwiązania.
Już 14 kwietnia o 13:00 dowiesz się:
jak powinna wyglądać logiczna struktura kampanii reklamowych,
To jednak nie koniec.
Na koniec przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,
na której możesz zadać im pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.
Nie przegap takiej okazji!
W nawet najbardziej wymagającej i konkurencyjnej branży nasi specjaliści potrafią osiągać wyniki, które pozwalają naszym klientom skalować ich sprzedaż.
jak grupować kampanie według celów, produktów i etapów lejka sprzedażowego,
w jaki sposób dobrać odpowiednie struktury kampanii: Advantage+, Performance czy klasyczną,
jak uniknąć nadmiernego rozdrobnienia kampanii i kanibalizacji grup odbiorców,
jakie są najczęstsze błędy przy doborze celów kampanii do etapu lejka sprzedażowego.
Agenda
01
Struktura kampanii reklamowych
02
Logiczne grupowanie kampanii według celów, produktów i etapów lejka
03
Wybór struktury kampanii do celu biznesowego
04
Dobór celów do etapu lejka sprzedażowego
05
Typy używanych grup odbiorców i ich zastosowanie
06
Podsumowanie
Wszystko co musisz zapamiętać z webinaru w lekkostrawnej pigułce
07
Sesja Q&A
Czas na pytania i odpowiedzi
Na webinarze pojawi się dwóch ekspertów, którzy podzielą się z Tobą swoim wieloletnim doświadczeniem.
Artur Jabłoński
Jan Klag
Co o nas mówią nasi klienci?
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów i poznaj ich opinie.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam