Odbierz nagranie webinaru:

Jak

zwiększyć sprzedaż
w sklepie internetowym

Image
Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

bez zwiększania budżetu na reklamy?

Wypełnij formularz a my prześlemy do Ciebie nagranie webinaru "6 sposobów na większą sprzedaż dzięki Marketing Automation w 2024 r." oraz omawianą na nim prezentację.

ImageImage

Agnieszka

Soja

Dorota

Puchlew-Grzelak

W 2024 roku coraz większe znaczenie ma konkurencja nie tylko na poziomie oferty ale i technologii marketingowych.

Image

Z pomocą przychodzi Automatyzacja Marketingu i nasze ekspertki - Agnieszka i Dorota.


W Suasio zajmują się wsparciem we wdrożeniach, audytach i optymalizacji ścieżek, narzędzi oraz opracowywaniem kompleksowych strategii, opierających się o zautomatyzowane działania w obszarze marketingu dla firm z sektora B2C.

61%

Badanych ocenia, że wdrożenie marketing automation jest niezbędne w e-commerce

Raport "Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022" IDEO

Dlatego szczególnie teraz warto zainteresować się tym, co zrobić, aby generować sprzedaż także wtedy, kiedy zwiększanie budżetu płatnych reklam nie przynosi zamierzonych skutków.

Dorota

Puchlew-Grzelak

ImageImage

Agnieszka

Soja

Dla kogo

jest nasz webinar?

Podczas naszego webinaru na żywo, nie tylko rozwialiśmy wątpliwości co do tego czym faktycznie jest Marketing Automation, ale pokazaliśmy też sprawdzone sposoby na optymalizację konwersji na bazie naszych case studies i wniosków z przeprowadzonych audytów i konsultacji.

Dlatego jeżeli...

Image

jesteś menedżerem marketingu i zajmujesz się e-commerce,

prowadzisz kampanie reklamowe dla sklepu internetowego,

Image

szukasz metod na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie,

Image
Image

pracujesz nad CRO, czyli optymalizacją konwersji,

współpracujesz z agencją, która prowadzi marketing Twojego sklepu,

Image

lub prowadzisz samodzielnie działania i chcesz zwiększyć sprzedaż...

Image

...nasz webinar będzie dla Ciebie!

Automatyzacja to nie tylko maile, SMS-yi popup'y. To sposób myślenia o ścieżkach, jakie przechodzą klienci w Twoim sklepie tak, aby zwiększać sprzedaż.

Zobacz, jak możesz wykorzystać Marketing Automationna różne sposoby.

Jak marketing automation wspiera
e-commerce?

Pozwala na budowanie bazy kontaktów do ścieżek automatyzacji

Image

Umożliwia bezpośredni i skuteczny kontakt z klientami poprzez email, SMS i powiadomienia na stronie sklepu

Image

Pomaga ratować porzucone koszyki

Image

Angażuje klientów do dokonywania większych zamówień

Image

Buduje lojalność i zaangażowanie, dzięki czemu klienci częściej wracają na zakupy

Image

Za pomocą gotowych scenariuszy ułatwia pozyskiwanie opinii o produktach, które upewniają kolejnych klientów w podjęciu decyzji zakupowej

Image

Angażuje klientów do ponawiania zakupów (tzw. Restock) - to szczególnie ważne w branży FMCG

Image

Dzięki AI, pomaga klientom łatwiej poruszać się po sklepie i szybciej dokonywać zakupów wybranych produktów

Image

Pomaga docierać do klientów spoza bazy mailowej poprzez powiadomienia i popup’y na sklepie, co pozwala pozyskiwać nowych klientów

Image

Czego się dowiesz

Żeby w pełni wykorzystać moc zautomatyzowanych działań w obrębie marketingu, należy zrozumieć,

co wchodzi w ich zakres. Dlatego przechodząc od podstaw, przez sprawdzone rozwiązania aż do konkretnych lejków, omówiliśmy to,

co możesz już dziś wdrożyć w swoim sklepie.


Sprawdź pełną agendę nagranego webinaru poniżej!

Image

1

Czym jest Marketing Automation i dlaczego to nie to samo co CRM?

2

Opowiedzieliśmy, dlaczego kluczowa jest praca na bazach danych,
do kogo i kiedy możesz docierać komunikacją marketingową

Jakie działania marketingowe możesz podejmować na bazie anonimowych danych, a jakie kiedy masz do nich pełen dostęp

3

4

Pokazaliśmy 6 sposobów na optymalizację i zwiększenie konwersji w e-commerce, m.in.:

  1. Ratowanie koszyków, jakiego nie stosuje większość marek
  2. Cross-selling, upselling produktów
  3. Webpush i inne powiadomienia w sklepie
  4. Angażowanie klientów programami lojalnościowymi, punktami i odznakami
  5. Chatboty i sposoby na sprawną komunikację sprzedażową
  6. Narzędzia oparte o AI jak wyszukiwarki
    i rekomendacje

5

Nagranie Q&A z pytaniami od uczestników webinaru.

W Suasio konsultujemy, doradzamy i obsługujemy partnerów
z branży e-commerce nie tylko w zakresie automatyzacji marketingu.

Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów.

ImageImage Image Image Image Image Image Image
Image

Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.

Damian

właściciel firmy budowlanej

Michał Jaskurzyński

właściciel firmy Rozlicznajem

Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.

Image

Patryk Sowiński

właściciel firmy Rabatio

Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam

Image Image
Image

Obejrzyj nagranie i zwiększ konwersję w swoim sklepie

Nagranie to nie tylko podstawy, które pomogą Ci zacząć, ale i omówienie zaawansowanych taktyk i scenariuszy, które zwiększają konwersje.

Image