Odbierz nagranie webinaru:
Wypełnij formularz a my prześlemy do Ciebie nagranie webinaru "6 sposobów na większą sprzedaż dzięki Marketing Automation w 2024 r." oraz omawianą na nim prezentację.
Agnieszka
Soja
Dorota
Puchlew-Grzelak
W 2024 roku coraz większe znaczenie ma konkurencja nie tylko na poziomie oferty ale i technologii marketingowych.
Z pomocą przychodzi Automatyzacja Marketingu i nasze ekspertki - Agnieszka i Dorota.
W Suasio zajmują się wsparciem we wdrożeniach, audytach i optymalizacji ścieżek, narzędzi oraz opracowywaniem kompleksowych strategii, opierających się o zautomatyzowane działania w obszarze marketingu dla firm z sektora B2C.
Badanych ocenia, że wdrożenie marketing automation jest niezbędne w e-commerce
Raport "Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022" IDEO
Dlatego szczególnie teraz warto zainteresować się tym, co zrobić, aby generować sprzedaż także wtedy, kiedy zwiększanie budżetu płatnych reklam nie przynosi zamierzonych skutków.
Dorota
Puchlew-Grzelak
Agnieszka
Soja
jest nasz webinar?
jesteś menedżerem marketingu i zajmujesz się e-commerce,
prowadzisz kampanie reklamowe dla sklepu internetowego,
szukasz metod na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie,
pracujesz nad CRO, czyli optymalizacją konwersji,
współpracujesz z agencją, która prowadzi marketing Twojego sklepu,
lub prowadzisz samodzielnie działania i chcesz zwiększyć sprzedaż...
Pozwala na budowanie bazy kontaktów do ścieżek automatyzacji
Umożliwia bezpośredni i skuteczny kontakt z klientami poprzez email, SMS i powiadomienia na stronie sklepu
Pomaga ratować porzucone koszyki
Angażuje klientów do dokonywania większych zamówień
Buduje lojalność i zaangażowanie, dzięki czemu klienci częściej wracają na zakupy
Za pomocą gotowych scenariuszy ułatwia pozyskiwanie opinii o produktach, które upewniają kolejnych klientów w podjęciu decyzji zakupowej
Angażuje klientów do ponawiania zakupów (tzw. Restock) - to szczególnie ważne w branży FMCG
Dzięki AI, pomaga klientom łatwiej poruszać się po sklepie i szybciej dokonywać zakupów wybranych produktów
Pomaga docierać do klientów spoza bazy mailowej poprzez powiadomienia i popup’y na sklepie, co pozwala pozyskiwać nowych klientów
Żeby w pełni wykorzystać moc zautomatyzowanych działań w obrębie marketingu, należy zrozumieć,
co wchodzi w ich zakres. Dlatego przechodząc od podstaw, przez sprawdzone rozwiązania aż do konkretnych lejków, omówiliśmy to,
co możesz już dziś wdrożyć w swoim sklepie.
Sprawdź pełną agendę nagranego webinaru poniżej!
Czym jest Marketing Automation i dlaczego to nie to samo co CRM?
Opowiedzieliśmy, dlaczego kluczowa jest praca na bazach danych,
do kogo i kiedy możesz docierać komunikacją marketingową
Jakie działania marketingowe możesz podejmować na bazie anonimowych danych, a jakie kiedy masz do nich pełen dostęp
Pokazaliśmy 6 sposobów na optymalizację i zwiększenie konwersji w e-commerce, m.in.:
Nagranie Q&A z pytaniami od uczestników webinaru.
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam