Bezpłatny webinar Suasio
z ekspertkami ds. Marketing Automation
Styczeń to dla wielu sklepów internetowych trudny okres. Dlatego szczególnie teraz warto zainteresować się tym, co zrobić, aby generować sprzedaż także wtedy, kiedy zwiększanie budżetu płatnych reklam nie przynosi zamierzonych skutków.
Z pomocą przychodzi Automatyzacja Marketingu i nasze ekspertki - Agnieszka i Dorota.
W Suasio zajmują się wsparciem we wdrożeniach, audytach i optymalizacji ścieżek, narzędzi oraz opracowywaniem kompleksowych strategii, opierających się o zautomatyzowane działania w obszarze marketingu dla firm z sektora B2C.
Agnieszka
Soja
Dorota
Puchlew-Grzelak
Badanych ocenia, że wdrożenie marketing automation jest niezbędne w e-commerce
Raport "Narzędzia i wtyczki w e-commerce 2022" IDEO
Już 24 stycznia będziesz mieć okazję spotkać się z nimi na żywo
i zobaczyć, jak możesz poprawić konwersję w swoim sklepie!
jest nasz webinar?
jesteś menedżerem marketingu i zajmujesz się e-commerce,
prowadzisz kampanie reklamowe dla sklepu internetowego,
szukasz metod na zwiększenie sprzedaży w swoim sklepie,
pracujesz nad CRO, czyli optymalizacją konwersji,
współpracujesz z agencją, która prowadzi marketing Twojego sklepu,
lub prowadzisz samodzielnie działania i chcesz zwiększyć sprzedaż...
Pozwala na budowanie bazy kontaktów do ścieżek automatyzacji
Umożliwia bezpośredni i skuteczny kontakt z klientami poprzez email, SMS i powiadomienia na stronie sklepu
Pomaga ratować porzucone koszyki
Angażuje klientów do dokonywania większych zamówień
Buduje lojalność i zaangażowanie, dzięki czemu klienci częściej wracają na zakupy
Za pomocą gotowych scenariuszy ułatwia pozyskiwanie opinii o produktach, które upewniają kolejnych klientów w podjęciu decyzji zakupowej
Angażuje klientów do ponawiania zakupów (tzw. Restock) - to szczególnie ważne w branży FMCG
Dzięki AI, pomaga klientom łatwiej poruszać się po sklepie i szybciej dokonywać zakupów wybranych produktów
Pomaga docierać do klientów spoza bazy mailowej poprzez powiadomienia i popup’y na sklepie, co pozwala pozyskiwać nowych klientów
na styczniowym webinarze?
Żeby w pełni wykorzystać moc zautomatyzowanych działań w obrębie marketingu, należy zrozumieć, co wchodzi w ich zakres. Dlatego zaczniemy od podstaw i płynnie przejdziemy do sprawdzonych rozwiązań, które po webinarze będziesz mógł wdrożyć do swojego sklepu.
Sprawdź pełną agendę naszego spotkania online poniżej.
Czym jest Marketing Automation i dlaczego to nie to samo co CRM?
Opowiemy, dlaczego kluczowa jest praca na bazach danych,
do kogo i kiedy możesz docierać komunikacją marketingową
Jakie działania marketingowe możesz podejmować na bazie anonimowych danych, a jakie kiedy masz do nich pełen dostęp
Pokażemy Ci 6 sposobów na optymalizację i zwiększenie konwersji w e-commerce, m.in.:
BONUS, który otrzymasz będąc na webinarze ☺️
Sesja Q&A, gdzie nasze ekspertki odpowiedzą na Twoje pytania
Ale to nie wszystko!
Jeśli zapiszesz się na webinar, otrzymasz od nas prezentację, którą będziemy na nim omawiać oraz nagranie webinaru.
Wszystko po to, aby łatwiej Ci było wyciągnąć z naszego spotkania 100% merytorycznej wiedzy, która pomoże Ci usprawnić sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.
Jak się uczyć to od najlepszych, a takie właśnie będą prowadzące na naszym webinarze. Ekspertki, które z Marketing Automation skutecznie działają od lat i pomagają dzięki niemu rozwijać biznesy partnerów w Suasio: Agnieszka Soja i Dorota Puchlew-Grzelak.
To dla Ciebie niepowtarzalna okazja, by w panelu Q&A zadać na żywo pytania doświadczonym konsultantkom Marketing Automation!
Ekspertka ds. marketing automation, może poszczycić się imponującym 7-letnim doświadczeniem w różnych firmach i agencjach marketingowych.
Jej obszarem zainteresowań jest dbałość o higienę bazy danych, co stanowi kluczowy element skutecznych działań marketingowych. Jej umiejętność generowania leadów jest także imponująca, pozwalając firmie na skuteczne pozyskiwanie potencjalnych klientów.
Personalizacja komunikacji to kolejny znaczący obszar zainteresowań tej ekspertki. Rozumie, że jednym z głównych wyzwań w dzisiejszym świecie marketingu jest dostarczanie spersonalizowanych i odpowiednich treści klientom.
Dzięki swojemu doświadczeniu jest w stanie tworzyć komunikaty, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb i preferencji odbiorców.
W przeszłości zajmowała się również programami lojalnościowymi, co dodatkowo wzbogaciło jej umiejętności w budowaniu trwałych relacji z klientami i zrozumieniu ich potrzeb.
Dzięki długoletniemu doświadczeniu w obszarze marketing automation oraz pasji do higieny bazy danych, generowania leadów i personalizacji komunikacji, Agnieszka stanowi cenne wsparcie dla firm. Jej ciągłe doskonalenie umiejętności pozwala na skuteczne dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
Konsultantka Marketing Automation & CRM
Konsultantka Marketing Automation
Marketing Automation Specjalistka, posiada 10 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym, w tym głównie w tworzeniu strategii marketingowych i budowaniu lejków, w marketing automation i copywritingu, a na dokładkę 10 lat doświadczenia w biznesie jako analityk akcji (to w poprzednim życiu zawodowym).
Lubi tworzyć przemyślane, zaawansowane scenariusze i sekwencje mailowe, optymalizować kampanie oraz systematycznie monitorować, segmentować i czyścić bazę kontaktów. Pasjonatka big data i machine learning oraz możliwości, jakie to tworzy dla MA.
W swoich działaniach opiera się z jednej strony na analizie twardych danych, ale z drugiej na dogłębnym poznaniu idealnego klienta i na psychologii behawioralnej – stąd lata po ukończeniu 3 kierunków na SGH studiuje jeszcze psychologię, bo w sumie czemu nie? Nie zaczyna nawet pracy nad strategią MA bez poznania i wejścia w buty grupy docelowej.
Kocha góry, Torcik Wedlowski i książki, w tym najbardziej biznesowe (oczywiście!) oraz thrillery psychologiczne. Za to ma fatalną pamięć, więc może je czytać wielokrotnie!
Seryjna klientka swoich klientów – w końcu ich marketing, który współtworzy wraz z zespołem, jest tak skuteczny, że nie sposób się oprzeć!
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych specjalistów.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam
Nie przegap okazji na spotkanie z ekspertkami ds. automatyzacji marketingu.
Zarejestruj się już teraz! Zostaw swój numer telefonu,
a my wyślemy do Ciebie przypomnienie SMS przed webinarem.