Gdzie się podział Twój lead?

Inwestujesz w ruch na stronie, ale formularze kontaktowe pozostają puste? Podczas tego bezpłatnego webinaru dowiesz się, jak skutecznie analizować ścieżkę użytkownika i projektować formularze, które realnie generują leady.

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

Mateusz Adamiak

Marketing Strategy Consultant

Zarezerwuj miejsce
i zgłoś swój biznes!

19 listopada, 11:00

Prowadzący:

Czyli jak doprowadzić do wypełnienia formularza kontaktowego na stronie WWW

Dla kogo?

Dla właścicieli i dyrektorów firm z branży produkcyjnej, którzy oczekują od swojej strony internetowej realnego wsparcia sprzedaży i chcą zrozumieć, dlaczego obecne formularze nie generują zapytań.


Dla managerów marketingu i specjalistów odpowiedzialnych za digital w firmach produkcyjnych, którzy szukają konkretnych metod na optymalizację ścieżki użytkownika, projektowanie konwertujących formularzy i mierzenie ich skuteczności.

Nasze webinary są dla Ciebie, jeśli:

Chcesz zrozumieć, dlaczego użytkownicy opuszczają Twoją stronę i nie wypełniają formularzy kontaktowych, mimo że ruch na stronie jest generowany.

Oczekujesz konkretnych praktyk UX/UI i wglądu w kluczowe metryki, aby projektować formularze, które realnie zwiększają liczbę pozyskiwanych leadów w branży produkcyjnej.

To coś dla Ciebie?

Szukasz metod na identyfikację punktów tarcia i optymalizację mapy User Flow, aby świadomie prowadzić odwiedzającego do konwersji.

19 listopada, 11:00

Gdzie się podział

Twój lead?

Image

dlaczego dobry UX jest kluczowy w procesie generowania leadów przez formularze,

To jednak nie koniec.

Na koniec webinaru przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,

na której możesz zadać prowadzącemu pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.


Nie przegap takiej okazji!

Inwestujesz w budowanie ruchu na stronie WWW, ale Twoje formularze kontaktowe nie generują oczekiwanej liczby zapytań?


Przeanalizujemy, dlaczego użytkownicy nie wypełniają formularzy i jak poruszają się po stronie, identyfikując kluczowe punkty tarcia. Pokażemy, jak zaprojektować ścieżkę (User Flow) oraz sam formularz, aby maksymalizować konwersję. Skupimy się na najlepszych praktykach UX/UI i metodach mierzenia skuteczności, bazując na analizie stron z branży produkcyjnej.


Dowiesz się między innymi:

Image

jak projektować formularze, które naprawdę konwertują.

jakie kluczowe metryki stosować i jak wykorzystać testy A/B?

Image

WEBINAR

jak analizować mapę User Flow,

Czyli jak doprowadzić do wypełnienia formularza kontaktowego na stronie WWW

Agenda

01

Otwarcie

Webinar z prezentacją

02

Analiza strategiczna na żywo

Na realnym przykładzie firmy z branży

03

Sesja Q&A

Czas na Twoje pytania, podczas którego odpowiemy na wątpliwości dotyczące strategii, analizy i rozwoju Twojej marki.

Konsultant marketingowy związany z branżą od 2017 roku.


Specjalizuje się w marketingu strategicznym, układaniu biznesu od podstaw oraz w kampaniach reklamowych w systemie Google Ads


Przeprowadził kilkaset konsultacji marketingowych z ramienia agencji digitalk i projektów edukacyjnych Grow with Google.


Wyznaje zasadę, że dobrze ułożony biznes gwarantuje sukces na każdym etapie lejka marketingowo-sprzedażowego. Poczynając od stworzenia buyer persony, pozycjonowania marki, poprzez działania organiczne, aż po reklamy płatne i poprawnie skonfigurowaną analitykę.


Wywodzi się ze świata sportu. To właśnie rywalizacja na siatkarskich parkietach determinuje w nim chęć wygrywania i osiągnięcia sukcesu. Jego motto to: tylko upór i ciężka praca pozwalają dojść do doskonałości.

Poznaj prowadzącego webinar "Gdzie się podział Twój lead? Czyli, jak doprowadzić do wypełnienia formularza kontaktowego na WWW."

Image

Mateusz Adamiak

Zarezerwuj miejsce

Nie przegap okazji na rozwój swojego biznesu.
Zarejestruj się bezpłatnie już teraz!


Najbliższy webinar startuje za:

Dni
Godzin
Minut
Sekund