Inwestujesz w ruch na stronie, ale formularze kontaktowe pozostają puste? Podczas tego bezpłatnego webinaru dowiesz się, jak skutecznie analizować ścieżkę użytkownika i projektować formularze, które realnie generują leady.
Mateusz Adamiak
Marketing Strategy Consultant
Zarezerwuj miejsce
i zgłoś swój biznes!
19 listopada, 11:00
Prowadzący:
Dla właścicieli i dyrektorów firm z branży produkcyjnej, którzy oczekują od swojej strony internetowej realnego wsparcia sprzedaży i chcą zrozumieć, dlaczego obecne formularze nie generują zapytań.
Dla managerów marketingu i specjalistów odpowiedzialnych za digital w firmach produkcyjnych, którzy szukają konkretnych metod na optymalizację ścieżki użytkownika, projektowanie konwertujących formularzy i mierzenie ich skuteczności.
Nasze webinary są dla Ciebie, jeśli:
Chcesz zrozumieć, dlaczego użytkownicy opuszczają Twoją stronę i nie wypełniają formularzy kontaktowych, mimo że ruch na stronie jest generowany.
Oczekujesz konkretnych praktyk UX/UI i wglądu w kluczowe metryki, aby projektować formularze, które realnie zwiększają liczbę pozyskiwanych leadów w branży produkcyjnej.
To coś dla Ciebie?
Szukasz metod na identyfikację punktów tarcia i optymalizację mapy User Flow, aby świadomie prowadzić odwiedzającego do konwersji.
19 listopada, 11:00
Gdzie się podział
Twój lead?
dlaczego dobry UX jest kluczowy w procesie generowania leadów przez formularze,
To jednak nie koniec.
Na koniec webinaru przygotowaliśmy przestrzeń na sesję Q&A,
na której możesz zadać prowadzącemu pytania dotyczące stricte Twojego biznesu.
Nie przegap takiej okazji!
Inwestujesz w budowanie ruchu na stronie WWW, ale Twoje formularze kontaktowe nie generują oczekiwanej liczby zapytań?
Przeanalizujemy, dlaczego użytkownicy nie wypełniają formularzy i jak poruszają się po stronie, identyfikując kluczowe punkty tarcia. Pokażemy, jak zaprojektować ścieżkę (User Flow) oraz sam formularz, aby maksymalizować konwersję. Skupimy się na najlepszych praktykach UX/UI i metodach mierzenia skuteczności, bazując na analizie stron z branży produkcyjnej.
Dowiesz się między innymi:
jak projektować formularze, które naprawdę konwertują.
jakie kluczowe metryki stosować i jak wykorzystać testy A/B?
WEBINAR
jak analizować mapę User Flow,
Czyli jak doprowadzić do wypełnienia formularza kontaktowego na stronie WWW
01
Otwarcie
Webinar z prezentacją
02
Analiza strategiczna na żywo
Na realnym przykładzie firmy z branży
03
Sesja Q&A
Czas na Twoje pytania, podczas którego odpowiemy na wątpliwości dotyczące strategii, analizy i rozwoju Twojej marki.
Konsultant marketingowy związany z branżą od 2017 roku.
Specjalizuje się w marketingu strategicznym, układaniu biznesu od podstaw oraz w kampaniach reklamowych w systemie Google Ads
Przeprowadził kilkaset konsultacji marketingowych z ramienia agencji digitalk i projektów edukacyjnych Grow with Google.
Wyznaje zasadę, że dobrze ułożony biznes gwarantuje sukces na każdym etapie lejka marketingowo-sprzedażowego. Poczynając od stworzenia buyer persony, pozycjonowania marki, poprzez działania organiczne, aż po reklamy płatne i poprawnie skonfigurowaną analitykę.
Wywodzi się ze świata sportu. To właśnie rywalizacja na siatkarskich parkietach determinuje w nim chęć wygrywania i osiągnięcia sukcesu. Jego motto to: tylko upór i ciężka praca pozwalają dojść do doskonałości.
Mateusz Adamiak