Konferencja ON-LINE
Zbuduj skuteczny dział sprzedaży, generuj więcej wartościowych leadów i twórz lejki marketingowe, które działają!
Zwiększ skuteczność swojego
marketingu oraz sprzedaży B2B.
Weź udział w konferencji online z prelekcjami na żywo, gdzie najlepsi eksperci podzielą się praktyczną wiedzą o tym, jak budować skuteczne działy sprzedaży, jak zwiększać jakość generowanych leadów, jakie kanały komunikacji wykorzystywać i jak powinna wyglądać skuteczna strategia marketingowa dla Twojego biznesu B2B.
Dla kogo jest to wydarzenie?
Konferencja skierowana jest do wszystkich, którzy chcą usprawnić działania marketingowe w segmencie B2B.
To wydarzenie idealne dla:
Decydentów
Menedżerów
marketingu i sprzedaży
Właścicieli firm
Specjalistów
ds. sprzedaży i marketingu
Odpowiedzialnych za strategiczne decyzje, którzy chcą skutecznie rozwijać swój biznes.
Szukających przykładów skutecznych działań, które pomogą im osiągnąć założone wyniki.
Pragnących zbudować silne, długotrwałe relacje z klientami oraz skalować swój biznes na podstawie sprawdzonych metod i działań.
Chcących poznać przykłady skutecznych działań, kampanii i zdobyć wiedzę, która pomoże im osiągać jeszcze lepsze wyniki.
Jeśli chcesz aby Twój biznes osiągał lepsze wyniki sprzedażowe i docierał do nowych odbiorców, to wydarzenie dostarczy Ci narzędzi i wiedzy, które pomogą w osiągnięciu sukcesu.
Bądź z nami na żywo!
Nie może Cię zabraknąć. Wiedza i doświadczenie, jakimi podzielą się z Tobą nasi prelegenci otworzy Ci nowe możliwości rozwoju Twojego bizensu.
Jeśli Twoim celem jest poprawa wyników marketingowych w B2B, to wydarzenie dostarczy Ci narzędzi i wiedzy, które pomogą w osiągnięciu sukcesu.
Organizator wydarzenia:
Partnerzy
Patron medialny
Agenda
BLOK: SPRZEDAŻ
Rozpoczęcie konferencji
Artur Jabłoński
CEO digitalk & 🌀 Suasio
5 niezbędnych rzeczy do wdrożenia w dziale sprzedaży
Dowiedz się, jakie usprawnienia w pracy działu sprzedaży wprowadzić, by podnieść wynik jeszcze w tym kwartale. Sprzedaż to nie zbiór sztuczek, a konsekwentna realizacja stale optymalizowanych procesów. Na każdym etapie pracy z klientem jest coś, co można poprawić. Opowiem, jak ocenić sytuację bieżącą i co poprawić - od obsługi zapytania po zdobywanie informacji zwrotnej o samym procesie.
Marcin Stańczak
COO Livespace
Specjalizacja pracy w sprzedaży: dlaczego to się opłaca?
Marcin opowie, dlaczego warto specjalizować pracę w zespołach sprzedaży na przykładzie case study Livespace.Podczas panelu dowiecie się:jak skutecznie podzielić role w zespole sprzedaży,jakie błędy mogą pojawić się podczas wdrażania zmian,jak przeprowadzić proces wdrożenia,oraz, czy specjalizacja rzeczywiście się opłaca.
Krzysztof Kusaczuk
Konsultant 🌀 Suasio
Od leada do sprzedaży — zadbaj o doświadczenie użytkownika z Twoją marką
Dlaczego doświadczenia klientów z Twoją marką są kluczowe w przyszłości? Jest wiele firm, jeszcze więcej ofert więc jak wyróżnić się na tle konkurencji? Odpowiednie podejście do klienta, notatki ze spotkań, zebranie szerszego feedbacku i pokazanie, że faktycznie Twój klient jest dla Ciebie ważny — sam to lubisz prawda? Pokaże Ci drobne rzeczy które pozwolą zwiększyć sprzedaż i wyróżnić Twoją markę na rynku.
10:00 - 10:05
10:05 - 10:20
10:30 - 10:55
10:55 - 11:10
Nasza agenda to połączenie praktyków, CEO i menedżerów, którzy dzielą między sobą lata doświadczeń i miliony złotych sprzedaży.
Każda prelekcja to różne przykłady sukcesów lub historii, z których wyciągniesz wiedzę cenną dla rozwoju Twojego biznesu.
Lista prelekcji i prowadzących jest stale aktualizowana!
BLOK: STRATEGIA
Mateusz Machulski
COO 🌀 Suasio
Jak mierzyć skuteczność działań w B2B: 3 kluczowe lekcje na przykładzie Suasio
Rok temu podjęliśmy decyzję o wydzieleniu naszego wewnętrznego działu excellence z agencji digitalk, tworząc zewnętrzną spółkę Suasio. Ta zmiana pozwoliła nam m.in. na lepsze komunikowanie naszych usług strategicznych i analitycznych. W efekcie 82% naszych klientów oceniło nas na 9 lub 10 w 10-stopniowej skali już w pierwszym roku. Podczas prezentacji pokażę, jak mierzymy skuteczność działań w trzech kluczowych obszarach: sprzedaży, marketingu i realizacji projektów. Przedstawię również konkretne rozwiązania, które możesz wdrożyć w swojej firmie, aby efektywnie zarządzać i poprawiać wyniki.
Robert Szarata
CEO Wise People
Mapowanie growthu - strona www w procesie budowania sprzedaży i widoczności
Mamy świadomość, że w firmach B2B kluczowe jest zrozumienie procesów i zależności, jakie zachodzą pomiędzy nowymi klientami a wizerunkiem organizacji. Co zrobić, kiedy standardowe procesy marketingowe nie działają? Jak do tego podejść, aby proces nie przypominał wróżenia ze szklanej kuli? Opowieść na przykładach naszych klientów.
Mateusz Adamiak
Konsultant 🌀 Suasio
Od planowania po realizację, czyli jak wdrożyliśmy strategię marketingową w sklepie meblarskim.
Masz stabilny biznes bazujący na działaniach stacjonarnych, wraz z prostą stronę internetową? Lub zastanawiasz się, jak odświeżyć Twój przestarzały sklep internetowy i chcesz na nowo podejść do zwiększenia sprzedaży? Podczas prezentacji dowiesz się, w jaki sposób wdrożyliśmy w kwartał strategię marketingową w sklepie meblarskim, bazując na rozbudowanej checkliście.
Agata Banaszkiewicz
Co-owner digitalk & Suasio
Jak cykl PDCA przyspiesza skalowanie biznesu w B2B: Praktyczne zastosowanie
Skalowanie biznesu B2B to wyzwanie, zwłaszcza gdy działania odbywają się w sposób niekontrolowany i chaotyczny. W trakcie tej prezentacji dowiesz się, dlaczego cykl PDCA (Plan-Do-Check-Act) jest kluczowym narzędziem, które pomaga wprowadzać porządek i kontrolę nad procesami biznesowymi, marketingowymi i sprzedażowymi. Omówię, jak zastosować ten cykl w praktyce, aby przyspieszyć rozwój firmy i zapewnić ciągłe doskonalenie działań. Podzielę się doświadczeniem z wdrożeń PDCA w rzeczywistych projektach, a także pokażę naszą tabelę z przykładowym projektem, abyś mógł zobaczyć, jak w praktyce można monitorować postępy, eliminować błędy i stale optymalizować procesy.
Dorota Puchlew-Grzelak
Konsultantka🌀 Suasio
Specjalizować się czy być zupą pomidorową?
Sprawdź, kiedy warto zawęzić i skonkretyzować swoją grupę docelową, by przyciągać leady jak magnes i domykać sprzedaże z łatwością oraz jakich narzędzi używamy, by pomagać w tym naszym klientom
Blok 1
11:20 - 11:40
11:40 - 12:10
12:10 - 12:25
12:25 - 12:45
12:45 - 13:00
BLOK: MARKETING
Jan Klag
Konsultant 🌀 Suasio
Kampanie Meta Ads dla B2B na przykładzie sprzedaży produktów edukacyjnych dla korporacji
Ścieżka wyboru odpowiednich produktów edukacyjnych w firmie nie jest krótka, a za co tym idzie, niełatwo jest zainteresować potencjalnego klienta jej rozpoczęciem. Pokażę Ci jak przygotować pełną ścieżkę dla takiego produktu oraz jak podtrzymać zainteresowanie produktem przez kilka miesięcy.
Przemysław Krawiec
Konsultant 🌀 Suasio
3 rzeczy, o których musisz pamiętać przy tworzeniu lejka marketingowego dla B2B
Większość firm B2B skupia się na generowaniu leadów i docieraniu do nowych odbiorców. Tymczasem proces decyzyjny klienta biznesowego jest dłuższy i bardziej skomplikowany niż w przypadku większości branż B2C. Środek i dół lejka mają w związku z tym zdecydowanie większe znaczenie, co pokażę na konkretnym przykładzie jednego z naszych klientów. Podczas prezentacji zaproponuję odświeżone podejście do tematu lejka, wskazując elementy, o które trzeba zadbać, aby nasze kampanie mogły być skuteczne.
Marcin Mierzejewski
Senior PPC Specialist @ digitalk
Jak wzmacniać więź z klientem na kanapie i w toalecie. Rola TikTok Ads w B2B po godzinach
Klient też człowiek. Klient też pracuje w regularnych godzinach. Klient też oczekuje od życia więcej niż ofert handlowych i reklam leadowych. Niesamowite... a jednak. Czyli krótko i na temat o tym, jak ważne jest utrzymywanie więzi z klientem po godzinach jego pracy i budowanie wizerunku i pozycji firmy w czasie przeznaczonym na odpoczynek i rozrywkę. O alternatywie Mety, nowym pokoleniu przedsiębiorców i historiach sukcesu B2B TikTok Ads.
Blok 1
13:10 - 13:25
13:25 - 13:40
13:40 - 14:00
B2B w Polsce
Polski sektor B2B dynamicznie się rozwija, a firmy coraz częściej sięgają po nowoczesne narzędzia, aby poprawić efektywność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
O wyzwaniach w B2B i sposobach na ich rozwiązanie opowiedzą dyrektorzy firm z sektora B2B. Nie może Cię zabraknąć na naszej konferencji!
72%
Jak podaje UpLead.com, w 2024 roku aż
firm raportuje, że proces zakupowy w B2B staje się coraz bardziej skomplikowany.
Raport Atradius 2024 wskazuje, że
63%
biznesów B2B
przewiduje wzrost popytu na produkty i usługi w nadchodzących miesiącach.
Średnio w firmach B2B decyzje zakupowe podejmuje
jak podaje raport UpLead.com.
30%
klientów B2B korzysta z samoobsługowych kanałów sprzedaży online podczas zakupów.
75%
nabywców B2B korzysta z mediów społecznościowych decydując o zakupie, głównie z LinkedIn i Facebook.
Źródła: DemandSage | McKinsey & Company | UpLead.com | Thinkific | Atradius
Dołącz do nas na żywo! Konferencja to miejsce spotkania praktyków, menedżerów i CEO B2B, którzy wystąpią także z wirtualnej sceny! Każda prelekcja to konkretne, oparte na ponad 7-letnim doświadczeniu przykłady skutecznych działań.
od 3 do 5 decydentów
Na naszej konferencji zgromadziliśmy ekspertów i praktyków biznesu B2B, którzy opowiedzą jak poradzić sobie z powyższymi wyzwaniami! Dzięki ich doświadczeniu:
Nie przegap okazji na czerpanie z bezpłatnej wiedzy! Zarejestruj się na wydarzenie już teraz.
zoptymalizujesz proces sprzedaży i stworzysz skuteczną strategię marketingową!
🗓️ 28 października 2024 r. 🕑 o godz. 10:00
Zarejestruj się już teraz!
Zarezerwuj bezpłatnie miejsce i odbierz dostęp do transmisji na żywo w dniu wydarzenia!