ImageImage

Konferencja ON-LINE

Image

Zbuduj skuteczny dział sprzedaży, generuj więcej wartościowych leadów i twórz lejki marketingowe, które działają!

Zapisz się!
Zobacz szczegóły
Image

Zwiększ skuteczność swojego

marketingu oraz sprzedaży B2B.

Weź udział w konferencji online z prelekcjami na żywo, gdzie najlepsi eksperci podzielą się praktyczną wiedzą o tym, jak budować skuteczne działy sprzedaży, jak zwiększać jakość generowanych leadów, jakie kanały komunikacji wykorzystywać i jak powinna wyglądać skuteczna strategia marketingowa dla Twojego biznesu B2B.

Zapisz się!

Dla kogo jest to wydarzenie?

Konferencja skierowana jest do wszystkich, którzy chcą usprawnić działania marketingowe w segmencie B2B.
To wydarzenie idealne dla:

Image

Decydentów

Menedżerów

marketingu i sprzedaży

Właścicieli firm

Specjalistów

ds. sprzedaży i marketingu

Odpowiedzialnych za strategiczne decyzje, którzy chcą skutecznie rozwijać swój biznes.

Szukających przykładów skutecznych działań, które pomogą im osiągnąć założone wyniki.

Pragnących zbudować silne, długotrwałe relacje z klientami oraz skalować swój biznes na podstawie sprawdzonych metod i działań.

Chcących poznać przykłady skutecznych działań, kampanii i zdobyć wiedzę, która pomoże im osiągać jeszcze lepsze wyniki.

Image

Jeśli chcesz aby Twój biznes osiągał lepsze wyniki sprzedażowe i docierał do nowych odbiorców, to wydarzenie dostarczy Ci narzędzi i wiedzy, które pomogą w osiągnięciu sukcesu.

Bądź z nami na żywo!

Nie może Cię zabraknąć. Wiedza i doświadczenie, jakimi podzielą się z Tobą nasi prelegenci otworzy Ci nowe możliwości rozwoju Twojego bizensu.

  • Dowiesz się co wdrożyć w swoim dziale sprzedaży
  • Zrozumiesz jak optymalizować proces generowania leadów na podstawie danych
  • Poznasz sprawdzone kanały komunikacji w B2B
  • Zobaczysz jak budować skuteczne lejki marketingowe
  • Poznasz segmenty, których nie może zabraknąć w Twojej strategii marketingowej
Image

Jeśli Twoim celem jest poprawa wyników marketingowych w B2B, to wydarzenie dostarczy Ci narzędzi i wiedzy, które pomogą w osiągnięciu sukcesu.

Organizator wydarzenia:

ImageImageImage Image

Partnerzy

ImageImage

Patron medialny

Agenda

BLOK: SPRZEDAŻ

Rozpoczęcie konferencji


Artur Jabłoński

CEO digitalk & 🌀 Suasio


5 niezbędnych rzeczy do wdrożenia w dziale sprzedaży


Dowiedz się, jakie usprawnienia w pracy działu sprzedaży wprowadzić, by podnieść wynik jeszcze w tym kwartale. Sprzedaż to nie zbiór sztuczek, a konsekwentna realizacja stale optymalizowanych procesów. Na każdym etapie pracy z klientem jest coś, co można poprawić. Opowiem, jak ocenić sytuację bieżącą i co poprawić - od obsługi zapytania po zdobywanie informacji zwrotnej o samym procesie.


Marcin Stańczak

COO Livespace


Specjalizacja pracy w sprzedaży: dlaczego to się opłaca?


Marcin opowie, dlaczego warto specjalizować pracę w zespołach sprzedaży na przykładzie case study Livespace.Podczas panelu dowiecie się:jak skutecznie podzielić role w zespole sprzedaży,jakie błędy mogą pojawić się podczas wdrażania zmian,jak przeprowadzić proces wdrożenia,oraz, czy specjalizacja rzeczywiście się opłaca.


Krzysztof Kusaczuk

Konsultant 🌀 Suasio


Od leada do sprzedaży — zadbaj o doświadczenie użytkownika z Twoją marką


Dlaczego doświadczenia klientów z Twoją marką są kluczowe w przyszłości? Jest wiele firm, jeszcze więcej ofert więc jak wyróżnić się na tle konkurencji? Odpowiednie podejście do klienta, notatki ze spotkań, zebranie szerszego feedbacku i pokazanie, że faktycznie Twój klient jest dla Ciebie ważny — sam to lubisz prawda? Pokaże Ci drobne rzeczy które pozwolą zwiększyć sprzedaż i wyróżnić Twoją markę na rynku.

10:00 - 10:05

10:05 - 10:20

10:30 - 10:55

10:55 - 11:10

Nasza agenda to połączenie praktyków, CEO i menedżerów, którzy dzielą między sobą lata doświadczeń i miliony złotych sprzedaży.


Każda prelekcja to różne przykłady sukcesów lub historii, z których wyciągniesz wiedzę cenną dla rozwoju Twojego biznesu.


Lista prelekcji i prowadzących jest stale aktualizowana!

BLOK: STRATEGIA

Mateusz Machulski

COO 🌀 Suasio


Jak mierzyć skuteczność działań w B2B: 3 kluczowe lekcje na przykładzie Suasio


Rok temu podjęliśmy decyzję o wydzieleniu naszego wewnętrznego działu excellence z agencji digitalk, tworząc zewnętrzną spółkę Suasio. Ta zmiana pozwoliła nam m.in. na lepsze komunikowanie naszych usług strategicznych i analitycznych. W efekcie 82% naszych klientów oceniło nas na 9 lub 10 w 10-stopniowej skali już w pierwszym roku. Podczas prezentacji pokażę, jak mierzymy skuteczność działań w trzech kluczowych obszarach: sprzedaży, marketingu i realizacji projektów. Przedstawię również konkretne rozwiązania, które możesz wdrożyć w swojej firmie, aby efektywnie zarządzać i poprawiać wyniki.


Robert Szarata

CEO Wise People


Mapowanie growthu - strona www w procesie budowania sprzedaży i widoczności


Mamy świadomość, że w firmach B2B kluczowe jest zrozumienie procesów i zależności, jakie zachodzą pomiędzy nowymi klientami a wizerunkiem organizacji. Co zrobić, kiedy standardowe procesy marketingowe nie działają? Jak do tego podejść, aby proces nie przypominał wróżenia ze szklanej kuli? Opowieść na przykładach naszych klientów.


Mateusz Adamiak

Konsultant 🌀 Suasio


Od planowania po realizację, czyli jak wdrożyliśmy strategię marketingową w sklepie meblarskim.


Masz stabilny biznes bazujący na działaniach stacjonarnych, wraz z prostą stronę internetową? Lub zastanawiasz się, jak odświeżyć Twój przestarzały sklep internetowy i chcesz na nowo podejść do zwiększenia sprzedaży? Podczas prezentacji dowiesz się, w jaki sposób wdrożyliśmy w kwartał strategię marketingową w sklepie meblarskim, bazując na rozbudowanej checkliście.


Agata Banaszkiewicz

Co-owner digitalk & Suasio


Jak cykl PDCA przyspiesza skalowanie biznesu w B2B: Praktyczne zastosowanie


Skalowanie biznesu B2B to wyzwanie, zwłaszcza gdy działania odbywają się w sposób niekontrolowany i chaotyczny. W trakcie tej prezentacji dowiesz się, dlaczego cykl PDCA (Plan-Do-Check-Act) jest kluczowym narzędziem, które pomaga wprowadzać porządek i kontrolę nad procesami biznesowymi, marketingowymi i sprzedażowymi. Omówię, jak zastosować ten cykl w praktyce, aby przyspieszyć rozwój firmy i zapewnić ciągłe doskonalenie działań. Podzielę się doświadczeniem z wdrożeń PDCA w rzeczywistych projektach, a także pokażę naszą tabelę z przykładowym projektem, abyś mógł zobaczyć, jak w praktyce można monitorować postępy, eliminować błędy i stale optymalizować procesy.


Dorota Puchlew-Grzelak

Konsultantka🌀 Suasio


Specjalizować się czy być zupą pomidorową?


Sprawdź, kiedy warto zawęzić i skonkretyzować swoją grupę docelową, by przyciągać leady jak magnes i domykać sprzedaże z łatwością oraz jakich narzędzi używamy, by pomagać w tym naszym klientom

Blok 1

11:20 - 11:40

11:40 - 12:10

12:10 - 12:25

12:25 - 12:45

12:45 - 13:00

BLOK: MARKETING

Zapisuję się!

Jan Klag

Konsultant 🌀 Suasio


Kampanie Meta Ads dla B2B na przykładzie sprzedaży produktów edukacyjnych dla korporacji


Ścieżka wyboru odpowiednich produktów edukacyjnych w firmie nie jest krótka, a za co tym idzie, niełatwo jest zainteresować potencjalnego klienta jej rozpoczęciem. Pokażę Ci jak przygotować pełną ścieżkę dla takiego produktu oraz jak podtrzymać zainteresowanie produktem przez kilka miesięcy.


Przemysław Krawiec

Konsultant 🌀 Suasio


3 rzeczy, o których musisz pamiętać przy tworzeniu lejka marketingowego dla B2B


Większość firm B2B skupia się na generowaniu leadów i docieraniu do nowych odbiorców. Tymczasem proces decyzyjny klienta biznesowego jest dłuższy i bardziej skomplikowany niż w przypadku większości branż B2C. Środek i dół lejka mają w związku z tym zdecydowanie większe znaczenie, co pokażę na konkretnym przykładzie jednego z naszych klientów. Podczas prezentacji zaproponuję odświeżone podejście do tematu lejka, wskazując elementy, o które trzeba zadbać, aby nasze kampanie mogły być skuteczne.


Marcin Mierzejewski

Senior PPC Specialist @ digitalk


Jak wzmacniać więź z klientem na kanapie i w toalecie. Rola TikTok Ads w B2B po godzinach


Klient też człowiek. Klient też pracuje w regularnych godzinach. Klient też oczekuje od życia więcej niż ofert handlowych i reklam leadowych. Niesamowite... a jednak. Czyli krótko i na temat o tym, jak ważne jest utrzymywanie więzi z klientem po godzinach jego pracy i budowanie wizerunku i pozycji firmy w czasie przeznaczonym na odpoczynek i rozrywkę. O alternatywie Mety, nowym pokoleniu przedsiębiorców i historiach sukcesu B2B TikTok Ads.

Blok 1

13:10 - 13:25

13:25 - 13:40

13:40 - 14:00

B2B w Polsce

Polski sektor B2B dynamicznie się rozwija, a firmy coraz częściej sięgają po nowoczesne narzędzia, aby poprawić efektywność swoich działań marketingowych i sprzedażowych.


O wyzwaniach w B2B i sposobach na ich rozwiązanie opowiedzą dyrektorzy firm z sektora B2B. Nie może Cię zabraknąć na naszej konferencji!

Image

72%

Jak podaje UpLead.com, w 2024 roku aż

firm raportuje, że proces zakupowy w B2B staje się coraz bardziej skomplikowany.

Raport Atradius 2024 wskazuje, że

63%

biznesów B2B

przewiduje wzrost popytu na produkty i usługi w nadchodzących miesiącach.

Średnio w firmach B2B decyzje zakupowe podejmuje

jak podaje raport UpLead.com.

30%

klientów B2B korzysta z samoobsługowych kanałów sprzedaży online podczas zakupów.

75%

nabywców B2B korzysta z mediów społecznościowych decydując o zakupie, głównie z LinkedIn i Facebook.

Źródła: DemandSage | McKinsey & Company | UpLead.com | Thinkific | Atradius

Image

Dołącz do nas na żywo! Konferencja to miejsce spotkania praktyków, menedżerów i CEO B2B, którzy wystąpią także z wirtualnej sceny! Każda prelekcja to konkretne, oparte na ponad 7-letnim doświadczeniu przykłady skutecznych działań.

od 3 do 5 decydentów

Zapisz się!

Na naszej konferencji zgromadziliśmy ekspertów i praktyków biznesu B2B, którzy opowiedzą jak poradzić sobie z powyższymi wyzwaniami! Dzięki ich doświadczeniu:

Nie przegap okazji na czerpanie z bezpłatnej wiedzy! Zarejestruj się na wydarzenie już teraz.

zoptymalizujesz proces sprzedaży i stworzysz skuteczną strategię marketingową!

Zarezerwuj miejsce!

Administratorami Twoich danych osobowych w związku z wysyłką materiałów marketingowych są Digitalk sp. z o.o., Suasio sp. z o.o. i Digitalk Artur Jabłoński. Pełna wersja obowiązku znajduje się tutaj.

🗓️ 28 października 2024 r. 🕑 o godz. 10:00

Zarejestruj się już teraz!

Zarezerwuj bezpłatnie miejsce i odbierz dostęp do transmisji na żywo w dniu wydarzenia!