Bezpłatny webinar
Jesteśmy w 3% agencji w Polsce
ze statusem Google Partner Premier 2024!
Zwiększ rentowność dzięki analizie danych
🗓️ 17 października 2024 r. 🕑 o godz. 11:00
Dowiedz się jak tworzyć raporty w GA4, które pomogą Ci zwiększać sprzedaż. 📈
❓Czy reklamy w Google Ads pozyskują użytkowników, którzy tylko wpisali nazwę Twojego sklepu czy realnie przyczyniły się do przyciągnięcia nowych użytkowników?
❓Czy ruch pozyskiwany z SEO przekłada się na sprzedaż?
To tylko niektóre z pytań, na które pomogą odpowiedzieć dedykowane raporty w GA4, a już 17 października, nasz ekspert Google Ads i Google Analytics 4 oraz COO 🌀 Suasio - Mateusz Machulski, pokaże Ci jak wykorzystać 5 gotowych raportów i stworzyć 3 nowe, dostępne po ręcznej konfiguracji. Dowiesz się też:
jakie dane zbierać i jak je analizować?
jakie są dostępne raporty w GA4?
jak sprawdzić gdzie klienci opuszczają twój sklep?
które produkty klienci najczęściej dodają do koszyka?
które kanały pozyskują najbardziej wartościowych klientów?
jakie raporty do analizy biznesowej przygotować w GA4?
Zapisz się na webinar: wypełnij formularz
i dołącz na żywo już 🗓️ 17 października o 11:00.
jest nasz webinar?
Na naszym webinarze dowiesz się jak efektywnie wykorzystać najlepszy sprzedażowo okres w roku. Wiele branż, nie tylko tych sezonowych, wykorzystuje okres Black Friday i Świąt Bożego Narodzenia do zwiększania obrotów wtedy, kiedy klienci są najbardziej skłonni do zakupów.
Dlatego jeśli jesteś:
właścicielem lub decydentem w firmie, która chce rozwijać się i optymalizować sprzedaż,
dyrektorem, managerem, który chce osiągać założone cele,
pracownikiem działu marketingu, który chce generować jeszcze lepsze wyniki,
ten webinar jest właśnie dla Ciebie.
Rośniemy razem z naszymi klientami
Kolejny rok z rzędu jesteśmy Partnerem Premium Google - to tytuł, który otrzymuje zaledwie
3% najlepszych agencji Google Ads w Polsce.
Agencja marketingowa z ponad 7-letnim doświadczeniem na rynku, w której zamieniamy kliknięcia w złotówki. Pomagamy naszym klientom zwiększać sprzedaż poprzez międzykanałowe działania reklamowe od Meta i Google Ads, przez TikTok, Pinterest, Bing czy LinkedIn.
Dodatkowo, oferujemy pełne wsparcie w tworzeniu angażujących treści na każdym etapie lejka, od Social Media, przez Content Marketing i SEO.
Pracujemy z zarządami i/lub firmowymi zespołami marketingu i sprzedaży, dla których prowadzimy konsultacje, projekty doradcze, szkolenia. Nasz zespół konsultantów audytuje i tworzy dedykowane strategie biznesowe, wdraża i obsługuje analitykę i systemy zbierania danych, CRM oraz marketing automation.
W ostatnim badaniu lojalności, naszą markę Suasio poleciłoby innym firmom aż 82% naszych klientów!
Poznaj marki, które współtworzą najbliższe wydarzenie:
Swoją pierwszą kampanię Google Ads (wtedy AdWords) uruchomiłem ponad 10 lat temu. Była to promocja mojego bloga. Od tego czasu stworzyłem tysiące kampanii reklamowych Google Ads, dokonałem dziesiątek wdrożeń Google Analytics oraz Google Tag Manager, które pozwoliły na osiągnięcie celów w przeróżnych branżach.
▶️ Jestem certyfikowanym przez Google specjalistą reklamy Google Ads oraz narzędzia do automatyzacji marketingu Synerise. Moja jednoosobowa agencja “Dreamweber” uzyskała status “Partnera Google”.
▶️ Jestem absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunkach “Ekonomia” oraz “Zarządzanie”, a także studiów podyplomowych na Uczelni Łazarskiego. Podczas studiów byłem finalistą konkursu “Wizz Youth Challange” dla studentów z całej Europy w zakresie marketingu, organizowanym przez linię lotniczą WizzAir.
▶️ Jestem praktykiem – w 2015 roku stworzyłem start-up Tickeo. Jest to portal sprzedaży biletów przez internet, wraz z system sprzedaży biletów dla atrakcji turystycznych. Tickeo zostało w 2016 roku wyróżnione w polskiej edycji międzynarodowego konkursu dla młodych firm “Uber Pitch”.Wcześniej prowadziłem biuro podróży oraz stworzyłem bloga o podróżowaniu, cytowanego kilkanaście razy przez największe regionalne i ogólnopolskie media.
▶️ Od 2021 roku pracowałem w agencji marketingowej Artura Jabłońskiego – digitalk, gdzie byłem Head of Excellence. Teraz działamy pod szyldem Suasio, gdzie pełnię funkcję COO. Optymalizuję kampanie Google Ads, wdrażam analitykę u najważniejszych klientów, jak również wdrażam w życie automatyzacje Synerise.Jestem też wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim, a także współautorem kursów online Skuteczna reklama w Google Ads i Skuteczna Analiza w Google Analytics 4.
Mateusz Machulski
COO Chief Operating Officer Suasio
Jak się uczyć to od najlepszych! A taki właśnie w temacie reklam w Google jest prowadzący nasz webinar. To ekspert, który w tym systemie skutecznie działa od lat i pomaga dzięki niemu rozwijać biznesy partnerów w Suasio: Mateusz Machulski.
To dla Ciebie idealna okazja, by w panelu Q&A zadać na żywo pytania doświadczonemu konsultantowi Google Ads i Google Analytics 4!
Zobacz, jakie marki skorzystały już z doświadczenia naszych ekspertów.
Dziękujemy za współpracę i na pewno będziemy ją kontynuować z Waszą firmą. Zdecydowaliśmy się na doradztwo z Waszej strony, bo prosiłem o człowieka z dużym doświadczeniem, który wie co robi i go dostałem. Zawsze byłem źle nastawiony do agencji marketingowych, ponieważ z każdym do tej pory mieliśmy złe doświadczenia – wyrzucone pieniądze w błoto i brak efektów. Teraz sami jesteśmy w stanie dużo skonfigurować i przy pomocy Janka będziemy rozwijali bardziej FB i działali z Wami jeszcze na płaszczyźnie Google ADwords.
Damian
właściciel firmy budowlanej
Michał Jaskurzyński
właściciel firmy Rozlicznajem
Bardzo dziękuję Konsultantowi Krzysztofowi za pomoc. Zdecydowanie będę chciał jeszcze skorzystać z Waszych konsultacji. Wdrożenie zmian w naszych kampaniach, które zarekomendowaliście, przerosły moje oczekiwania.
Patryk Sowiński
właściciel firmy Rabatio
Po wdrożeniu narzędzia Cookieboot, nasze dane nie były zbierane poprawnie. Po konsultacjach z kilkoma specjalistami dopiero Mateusz rozwiązał nasz problem. Konsultacja przebiegła bardzo sprawnie, szczerze polecam
Nie przegap okazji, żeby już teraz dopracować strategię działania i zwiększyć sprzedaż na koniec roku na podstawie danych z raportów z GA4!
Zarejestruj się już teraz.